Bowling&BBQ

Friday, July 10, 2009




















Untuk di adakan reunion tak semestinya perlukan belanja yg besar dan plan yg lama. Batch SPM 2005 banin telah pun mengadakan reunion di pusat bowling Alamanda Putrajaya serta BBQ di sekolah. Setiap orang menunjukkan bakat masing2 dalam bermain bowling dengan menjatuhkan pin dan memasukkan bola dalam longkang, yang paling sengit adalah ketika masing-masing ‘bertanding’ nak tengok sape lagi banyak masuk longkang! Malamnya pula kami mengadakan BBQ di sekolah. Dengan peralatan membakar yg sudah tersedia, kami Cuma perlu beli bahan masakan yg mahu di kerjakan pada malamnya seperti ayam,hotdog,burger dan sebagainya, termasuk juga arang dan yang sewaktu dengannya. Ustaz-ustaz turut di jemput untuk makan bersama. Jika siang dah berpenat dengan pertandingan bowling, malamnya pula ‘bertanding melantak tak ingat dunia’.

Kami batch 05 banin dah buat reunion, batch lain bila pulak? Gerenti kebanyakan batch dah buat, jadi di jemputla untuk berkongsi bersama dengan menghantar berita serta gambar anda ke blog alumni ni!

0 comments:

Post a Comment

Kepada sesiapa yangg ingin post apa-apa artikel, video atau sebarang komen, sila email atau sms kepada sya_i_zz@yahoo.com(012-9432204) atau kepada saudara akmal syahid_akmal@yahoo.com(012-3218987) dan amirul mukminin amer_ktb@yahoo.com (013-2845128)..

Aktiviti Alumni Pada Tahun 2008