Majlis Hi-Tea Alumni 2008

Tuesday, July 07, 2009









Pada 24Mei 2008, sabtu, yang lalu telah di adakan suatu majlis yang julung2 kalinya di adakan,Majlis Hi-Tea Alumni bertempat di Bangi Golf Club,Bangi. Program ini di anjurkan oleh pihak Sekolah Kiblah serta YAKIN dengan kerjasama Alumni.

Alumni banin dan banat dari setiap tahun dan batch telah di jemput bagi menghadiri majlis hi-tea tersebut bagi meraikan mereka serta sebagai program reunion atau perjumpaan dan perhimpunan semula para alumni dan pihak sekolah. Ini bagi memastikan ukhwah islamiah yang terbina akan terus terjalin sampai bila-bila.

Majlis tersebut turut di serikan lagi dengan kedatangan Tan Sri Hashim Meon selaku Pengerusi Yayasan Kebajikan Nusantara (YAKIN) di iringi oleh U.Ismail Omar,Pengarah Urusan Sekolah Kiblah. Tan Sri Hashim Meon turut berbesar hati bagi menyampaikan ucapan perasmian bagi majlis tersebut di samping berkenalan serta bermesra dengan alumni-alumni yang hadir.

Majlis kemudian di teruskan dengan acara Forum Alumni serta pihak Sekolah antara saudara Arif Musa dari alumni(batch 01) dengan U.Zaharudin dari pihak sekolah di pengerusikan oleh saudara Haris(batch 06). Forum ini di bincangkan peranan alumni untuk membantu pihak sekolah serta cadangan alumni untuk pihak sekolah bagi menaik taraf sekolah. Acara yang di tunggu-tunggu sudah semestinyalah acara makan-makan!!!

Petang itu tetamu di hidangkan oleh sajian yang di sediakan oleh pihak Bangi Golf Club.

Semoga program sebegini akan sentiasa berterusan serta di hadiri oleh ramai alumni yang lain insyaallah.

0 comments:

Post a Comment

Kepada sesiapa yangg ingin post apa-apa artikel, video atau sebarang komen, sila email atau sms kepada sya_i_zz@yahoo.com(012-9432204) atau kepada saudara akmal syahid_akmal@yahoo.com(012-3218987) dan amirul mukminin amer_ktb@yahoo.com (013-2845128)..

Aktiviti Alumni Pada Tahun 2008