Kenapa Anwar guna simbol Freemason ?

Wednesday, November 18, 2009

Oleh Angela

SYMBOL INI JUGA ADA DI VATICAN - all roads lead to ROME. Anwar is leading to Rome bersama Jesuits nya.....

Tidak salah, ya tidak salah, inilah lambang kaum elite seluruh dunia. THE ALL SEEING EYE, seperti yang terdapat dalam Freemasonry, Illuminati etc.

Kenapa Anwar guna simbol ini?
The elites use SYMBOLS. Itu lah bahasa kuno mereka sejak antiquity. Anwar sudah masuk dalam geng elite ini.

Symbolism ini adalah simbolism MATA BERSINAR, dan lambang ini selalu dikaitkan dengan Illuminati etc. Memang tidak salah lagi, kumpulan Illuminati (USA group, under Jesuits) adalah yang backing Anwar sejak dulu lagi.

Sila lihat lambang Illuminati dan lambang Jesuits - combine kan kedua2 lambang itu.. lambang mata dari Illuminati, lambang sinaran cahaya dari lambang Jesuits.

Anwar tidak payah berselindung lagi, dia hamba Jesuits.

Dan lambang ini adalah lambang yang diambil dari Kundalini dan ajaran occult. Lambang mata = sixth chakra (Ajana), lambang cahaya bersinar = 7th chakra (Shahasrara) . Inilah mainan occult elit selama ini - mereka cuba sampai ke peringkat HIGHER CONSCIOUSNESS melalui KUNDALINI.

Mereka yang sudah capai ke tahap itu merupakan manusia yang mempunyai banyak kelebihan2 dan keajaiban, dan mereka guna itu semua untuk kuasa, dan mencipta agama. Dan biasanya, mereka itu sudah ditipu oleh IBLIS. Mereka adalah pengikut Iblis.

So, kesian dengan si Anwar sebab telah terperangkap dengan semua ini. Pada peringkat Anwar pun ilmu terlalu cetek.

Saya sudah kaji semua itu sehingga penghujung jalan. Tidak ada apa yang mahu di cari lagi, selain untuk kembali kepadaNya.

Kalau kita tidak berilmu, kita akan ditipu selama-lamanya.


IntisOnline. com

0 comments:

Post a Comment

Kepada sesiapa yangg ingin post apa-apa artikel, video atau sebarang komen, sila email atau sms kepada sya_i_zz@yahoo.com(012-9432204) atau kepada saudara akmal syahid_akmal@yahoo.com(012-3218987) dan amirul mukminin amer_ktb@yahoo.com (013-2845128)..

Aktiviti Alumni Pada Tahun 2008